четвер, 10 квітня 2014 р.

Серце та алкоголь

«Здоров’я — не все, але все без здоров’я — ніщо», — сказав свого часу Сократ. І це, безумовно, так. Перехід до здорового способу життя — це шлях до внутрішньої гармонії.
В рамках проекту «Ми за здоровий спосіб життя» та до Всесвітнього дня здоров’я в читальному залі бібліотеки разом з юнацтвом ПТЛ№3 проведена бесіда-застереження, мета якої виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я громадян як найвищої соціальної цінності; формування валеологічного світогляду; формування почуття відповідальності за свої дії.
«Викрадач розуму» - так називають алкоголь з давніх часів. Найбільшу цікавість викликало питання : Чи існують безпечні дози алкоголю?
Вікторина «Небезпека «зеленого змія» допомогла присутнім на заході більше дізнатися про шкідливі наслідки споживання алкоголю та як позбутися алкоголізму.
Захід закінчили бліц-опитуванням та декілька порад тим, хто хоче позбутися звички:
  • Радимо не обирати собі «улюбленого» напою.
  • Навчись казати: «Ні, дякую» і поважайте «ні» яке сказали інші.
Користуючись цим правилами та відмовившись від споживання, Ви отримуєте шанс на довше здорове життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар